Pivotal

Lokum Deweloper to duża spółka deweloperska realizująca inwestycje w Krakowie

i Wrocławiu. Firma działa na rynku od ponad 20 lat, jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych i należy do Polskiego Związku Firm Deweloperskich oraz Stowarzyszenia Budowniczych Domów i Mieszkań. Firma buduje mieszkania i apartamenty o powierzchni od 25 do 150 m2 oraz całe osiedla, wpisujące się w najnowsze trendy urbanistyczne i koncepcję 15-minutowego miasta.

Logo klienta: Lokum Deweloper

Wyzwanie

Ze względu na rozległą ofertę lokali, kolejne inwestycje, indywidualne podejście

do klienta i chęć ciągłego rozwoju, Lokum Deweloper potrzebował nowoczesnych rozwiązań technologicznych usprawniających procesy biznesowe.

Firma chciała zwiększyć efektywność zarządzania sprzedażą nieruchomości oraz relacjami z klientami i podwykonawcami. Potrzebowała też narzędzi pozwalających na sprawne generowanie dokumentacji inwestycyjnej i ułatwiających obsługę formalności związanych z zakupem czy rezerwacją mieszkania.

Rozwiązanie

Lokum Deweloper zdecydował się na rozwiązanie dedykowane branży deweloperskiej, które w sposób kompleksowy odpowiada na potrzeby firm realizujących inwestycje mieszkaniowe. System Pivotal Deweloper uwzględnia specyficzne wymagania firm deweloperskich w czterech kluczowych obszarach:

Inwestycje

Sprzedaż nieruchomości

Utrzymanie relacji z klientem

Zarządzanie firmą

Jednym z najważniejszych usprawnień, które umożliwił Pivotal Deweloper, był mobilny odbiór mieszkań. Odbiór lokalu to jeden z najważniejszych etapów w procesie zakupu. Poza przekazaniem kluczy obejmuje on weryfikację stanu nieruchomości i może wiązać się z koniecznością uzupełnienia dokumentacji lub zgłoszeniem usterek czy zastrzeżeń dotyczących wykończenia. Dzięki platformie Pivotal Lokum Deweloper może przeprowadzać proces w dowolnym miejscu zakupionej nieruchomości. System umożliwia realizowanie wszystkich czynności na bieżąco: wprowadzania danych, dodawania uwag i generowania dokumentów. Podczas jednej wizyty deweloper może przygotować pełną dokumentację odbiorową i sprawnie sfinalizować odbiór nieruchomości za pomocą urządzeń przenośnych.

System Pivotal pomógł również usprawnić szereg innych procesów biznesowych w Lokum Deweloper, takich jak:

Aktualizacja ofert wraz z ich parametrami.

Wprowadzanie danych dotyczących rezerwacji.

Aktualizacje dotyczące sprzedaży i wycofywania nieruchomości z oferty.

W efekcie Pivotal Deweloper stał się wirtualnym asystentem zespołu sprzedaży, umożliwiając optymalizację i automatyzację wielu czasochłonnych czynności.

Pivotal Deweloper pomaga też w prezentowaniu ofert i dostosowywaniu ich do potrzeb konkretnych klientów. Po rozpoczęciu procedury rezerwacji lub zakupu platforma ułatwia negocjowanie umowy i warunków sprzedaży oraz gromadzenie i archiwizację dokumentów (m.in. umów przedwstępnych, umów sprzedaży, dokumentów potwierdzających odbiór mieszkania i związanych z obsługą posprzedażową).

Efekty

Dzięki wdrożeniu platformy Pivotal odbiory mieszkań w Lokum Deweloper stały się bardziej komfortowe zarówno dla klientów, jak i pracowników firmy. Udało się znacząco skrócić cały proces i ograniczyć uciążliwości związane z załatwianiem formalności. System CRM przyspieszył przepływ dokumentacji i pomógł zoptymalizować procesy biznesowe w każdym z kluczowych obszarów działania firmy. Uproszczenie procedur, szczególnie w obszarze mobilnych odbiorów, przyniosło też korzyści ekologiczne.

Bądźmy w kontakcie

Skontaktuj się z naszym ekspertem!

Korzystając z powyższego formularza kontaktowego (klikając Wyślij) wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych przez Ciebie danych osobowych w celu udzielenia Ci odpowiedzi.

Możesz dodatkowo (opcjonalnie) wyrazić zgodę:

Pivotal Polska Sp. z o.o.

ul. Powązkowska 44C

01-797 Warszawa

NIP: 5251917075

KRS: 0000037289

REGON: 012731585

Kapitał zakładowy: 59 600 PLN