
Rozwiązania dla branży bankowej i finansowej
Pivotal CRM Bankowość i Finanse to numer jeden na rynku zaawansowanych systemów do zarządzania relacjami z klientami i procesami biznesowymi w bankowości i finansach. Dostarczamy spersonalizowane rozwiązania dostosowane do wymagań poszczególnych firm i instytucji. Łączymy rozległą wiedzę technologiczną z gruntowną znajomością branży, wynikającą z wieloletniej współpracy z podmiotami z sektora finansowego. Doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów i oferujemy narzędzia, które realnie usprawniają działalność operacyjną oraz poprawiają doświadczenie klienta w kontakcie z instytucjami finansowymi.
Przykładowe wyzwania, z którymi mierzyli się nasi Klienci:

rozproszone dane o klientach w wielu systemach

brak jednolitego widoku klienta z pełną historią interakcji: maile, spotkania, zgłoszenia, rozmowy, dokumenty

trudności w monitorowaniu lejka sprzedażowego

wymogi regulacyjne dotyczące raportowania (KNF, NBP, RODO, MIFID II)

nieskuteczna komunikacja wewnętrzna

brak automatyzacji marketingu w kanałach SMS, e-mail

brak narzędzi wpierających przepływ pracy w procesach obsługowych i sprzedażowych

rosnące oczekiwania klientów dotyczące digitalizacji, łatwego dostępu w różnych kanałach oraz szybkiej obsługi wniosków

duża ilość pracy manualnej powodująca większe ryzyko pomyłek i opóźnień

uciążliwości i koszty związane z koniecznością korzystania z wielu słabo zintegrowanych narzędzi (fragmentacja danych, liczne szkolenia itp.)
W jaki sposób Pivotal CRM Bankowość i Finanse może usprawnić Twoje procesy?
Tworząc Pivotal CRM Bankowość i Finanse, postawiliśmy na elastyczność i skalowalność. Nasza platforma łatwo integruje się z systemami bankowymi i finansowymi i może być rozwijana stosownie do zmieniających się potrzeb klienta. Każde wdrożenie poprzedzamy staranną analizą potrzeb. Dzięki temu klient otrzymuje zestaw rozwiązań, które będą realnie wspierały jego procesy. Zakres funkcji naszej platformy obejmuje następujące obszary:
Personalizację obsługi klienta: segmentacja klientów na podstawie historii transakcji, ryzyka inwestycyjnego czy preferencji, personalizacja produktów, m.in. kredytów, polis, inwestycji.
Zarządzanie relacjami długoterminowymi: wsparcie w lojalizacji, śledzenie interakcji, automatyzacja follow-upów, np. przypomnień o odnowieniu polisy czy terminie spłaty raty.
Zgodność z regulacjami/compliance: przygotowywanie dokumentów, archiwizacja danych zgodnie z wymaganiami prawnymi, wsparcie w audytach i raportowaniu, np. do instytucji nadzorczych.
Automatyzację sprzedaży i cross-selling:identyfikowanie okazji do sprzedaży dodatkowych produktów.
Procesowa obsługa wniosków składanych przez klienta w różnych kanałach: np. contact center, wnioski online, dyspozycja oddziałowa.
Zarządzanie leadami i procesem sprzedaży: monitoring etapów lejka sprzedażowego, ocenianie szans konwersji, priorytetyzacja leadów.
Obsługę klienta i zarządzanie zgłoszeniami: szybsze reagowanie na zgłoszenia, rozpatrywanie reklamacji, lepsza jakość wsparcia.
Analizę danych i prognozowanie trendów: analiza zachowań klientów, przewidywanie ich potrzeb, optymalizacja oferty.
Rozwiązanie, którego szukasz
Dowiedz się więcej o funkcjach Pivotal CRM Bankowość i Finanse
Zoptymalizuj zarządzanie procesami sprzedaży usług finansowych, obsługi klienta, rozliczeń oraz zgodności regulacyjnej. Zautomatyzuj powtarzalne i czasochłonne zadania, aby ograniczyć koszty operacyjne, zwiększyć wydajność zespołów i zapewnić spójność obsługi na każdym etapie relacji z klientem.

Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z naszym ekspertem!

Łukasz Sujka
Lider rynku bankowość i finanse