Pivotal Nieruchomości Logo

Pivotal CRM Bankowość i Finanse

Pivotal CRM dla Bankowości i Finansów to innowacyjna platforma stworzona z myślą o bankach i instytucjach finansowych. System wspiera budowanie trwałych relacji z klientami, usprawnia zarządzanie zespołami, a także pomaga ograniczyć koszty operacyjne i zwiększyć sprzedaż.

Większa efektywność, lepsze wyniki

Pivotal CRM Bankowość i Finanse umożliwia optymalizację i automatyzację kluczowych procesów związanych z obsługą klienta, organizacją pracy oraz zarządzaniem sprzedażą.

System zapewnia szybki dostęp do kompleksowych informacji o leadach, umożliwia precyzyjne targetowanie działań marketingowych i skuteczny monitoring efektywności. Dzięki integracji z systemami zewnętrznymi oraz intuicyjnej obsłudze platforma pozwala na szybką poprawę wyników biznesowych.

Platforma CRM Bankowość i Finanse – kluczowe zastosowania i funkcje

CRM oferuje kompleksowe wsparcie procesów zarządzania zespołami, relacjami z klientem korporacyjnym i detalicznym, marketingiem i sprzedażą. Platforma podzielona jest na wyspecjalizowane moduły.

Moduł centrum akcji

Moduł centrum akcji

Moduł raportowy Centrum Akcji przeznaczony jest do zbierania, przetwarzania i prezentacji danych w postaci raportów operacyjnych, zarządczych i analitycznych. Pozwala na zarządzanie zadaniami i dostęp do najważniejszych raportów z jednego miejsca.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • dedykowane pulpity pracy dla doradców klientów i ich menedżerów,
  • możliwość personalizacji pulpitów pracy przez użytkowników i dodawania własnych raportów,
  • prezentację danych raportowych w postaci tabel lub wykresów,
  • delegowanie zadań i monitorowanie postępów z jednego miejsca,
  • łatwe monitorowanie zadań własnych i obciążenia pracowników.

Moduł 360 klienta rzeczywistego

Moduł 360 klienta rzeczywistego

Moduł 360 klienta rzeczywistego pozwala na gromadzenie kompleksowych informacji o klientach w ramach widoku 360 stopni.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • pełen obraz informacji o klientach i ich produktach,
  • przeszukiwanie bazy klientów,
  • zarządzanie zgodami klientów,
  • gromadzenie i monitorowanie historii interakcji z klientem,
  • archiwizację dokumentacji okołoklienckiej w widoku 360,
  • wyświetlanie powiązań klienta,
  • tworzenie alertów na temat ważnych zdarzeń,
  • generowanie wydruków uzupełnionych danymi z kartoteki klienta.

Moduł 360 klienta potencjalnego

Moduł 360 klienta potencjalnego

Moduł 360 klienta potencjalnego pozwala na budowanie kompleksowej informacji o klientach potencjalnych już od pierwszego kontaktu.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • gromadzenie informacji o klientach potencjalnych i historii interakcji,
  • przeszukiwanie bazy klientów potencjalnych,
  • dodawanie potencjału produktowego,
  • automatyczne uzupełnianie danych o firmach z GUS,
  • monitorowanie procesu pozyskiwania klienta,
  • rejestrację i przechowywanie zgód marketingowych,
  • tworzenie kompleksowych profili klientów potencjalnych z alertami, relacjami i szansami,
  • generowanie wydruków uzupełnionych informacjami o potencjalnym kliencie.

Moduł portfelizacji

Moduł portfelizacji

Moduł portfelizacji pozwala na spersonalizowaną obsługę klienta przez tworzenie portfeli klientów dla doradców lub zespołów obsługi klienta.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • zarządzanie przypisywaniem klientów do doradców lub zespołów obsługi,
  • kontrolę dostępu do edycji danych,
  • blokowanie dostępu do zastrzeżonych informacji,
  • zmienianie właścicieli portfela w celu zapewnienia ciągłości obsługi.

Moduł sprzedaży

Moduł sprzedaży

Moduł sprzedaży umożliwia kompleksowe zarządzanie procesem sprzedaży oraz monitoring lejka sprzedażowego.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • łatwe zarządzanie procesami sprzedażowymi i związanymi z nimi zadaniami,
  • rejestrowanie i obsługę szans sprzedaży,
  • wyszukiwanie informacji o potencjalnych transakcjach,
  • analizę informacji o sprzedażach,
  • monitorowanie lejka sprzedażowego,
  • identyfikowanie problemów sprzedażowych.

Moduł centrum kampanii

Moduł centrum kampanii

Moduł centrum kampanii pozwala na zarządzanie komunikacją z klientami i potencjalnymi klientami za pomocą kampanii marketingowych, relacyjnych, sprzedażowych oraz ich automatyzację.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • planowanie i zarządzanie kampaniami,
  • tworzenie i segmentację grup docelowych,
  • automatyzację tworzenia kampanii na podstawie zdarzeń inicjujących,
  • importowanie zewnętrznych baz klientów,
  • definiowanie zadań kampanijnych i kontrolę ich realizacji,
  • zarządzanie treścią komunikacji z klientami w różnych kanałach komunikacji (mail, sms, telefoniczna, inne),
  • monitorowanie i raportowanie o skuteczności działań,
  • docieranie do odbiorców różnymi kanałami kontaktu.

Moduł obsługi klienta Contact Center

Moduł obsługi klienta Contact Center

Moduł funkcjonalny dedykowany dla pracowników działów Contact Center. Umożliwia zintegrowaną obsługę klientów różnymi kanałami (telefoniczny, mailowy, czat, wideorozmowy). Usprawnia obsługę zgłoszeń klienta i podnosi jakości obsługi.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • systemową weryfikację rozmówców,
  • archiwizację rozmów i wiadomości,
  • obsługę e-maili z zastosowaniem szablonów odpowiedzi,
  • analizę historii kontaktów i rozmów,
  • obsługę dyspozycji za pomocą workflow,
  • skrypty rozmów dla doradców,
  • raportowanie i analizę efektywności działań.

Moduł zastępstw

Moduł zastępstw

Moduł zastępstw ułatwia menedżerom i administratorom zarządzanie zastępstwami.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • wprowadzanie informacji o nieobecnościach,
  • automatyczne przekazywanie zadań zastępcom,
  • monitorowanie zastępstw,
  • wycofywanie zastępstw.

Moduł administracyjny

Moduł administracyjny

Moduł administracyjny pozwala na zarządzanie CRM-em za pomocą intuicyjnego interfejsu użytkownika.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • zarządzanie zespołami pracowników,
  • zarządzanie kartami pracowników i przypisywanie uprawnień,
  • konfigurowanie słowników wykorzystywanych podczas obsługi klientów,
  • definiowanie szablonów procesów sprzedażowych,
  • tworzenie workflow i automatyzację zadań,
  • zarządzanie szablonami treści i standaryzowanie dokumentacji,
  • monitorowanie logów i zdarzeń w systemie dla zapewnienia bezpieczeństwa,
  • konfigurowanie integracji z zewnętrznymi systemami bankowymi.

Moduł workflow

Moduł workflow

Moduł workflow umożliwia konfigurację i automatyzację procesów biznesowych. Pozwala na automatyzację działania procesu i zwiększenie efektywności jego obsługi, oszczędzając czas i zasoby.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • zarządzanie procesami przepływu pracy w organizacji,
  • zarządzanie dokumentacją generowaną w procesach sprzedażowych i obsługowych,
  • kontrolę uzupełniania danych w procesie i niezbędnych dokumentów,
  • automatyzację obiegu informacji, dokumentów i zadań między wybranymi odbiorcami,
  • pozyskiwanie zgód od osób decyzyjnych w celu kontynuacji zadań,
  • automatyzację powtarzalnych czynności i procesów biznesowych,
  • monitorowanie procesów i postępu prac.

Pivotal Integrator

Pivotal Integrator

Pivotal Integrator to warstwa middleware, pełniąca rolę szyny danych, udostępniająca środowisko do sprawnego łączenia aplikacji klienckich i rozwiązań innych dostawców z CRM-em. Zapewnia skalowalność i dostosowanie do zróżnicowanych sekwencji API oraz formatów i treści komunikatów.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • zarządzanie komunikacją CRM-a z innymi systemami,
  • tłumaczenie technologii komunikacyjnej systemu źródłowego (REST, SOAP, PL/SQL, plik) na natywną komunikację,
  • implementację logiki biznesowej zapewniającej kompatybilność przyłączanego systemu z systemami użytkownika,
  • wersjonowanie i mapowanie usług, logowania wywołań,
  • możliwość budowy sekwencji wywołań określonych usług na API w zależności od potrzeby.

Moduł wydruków

Moduł wydruków

Moduł wydruków pozwala na zarządzanie wszystkimi wydrukami generowanymi w systemie za pomocą jednego narzędzia.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • tworzenie i zarządzanie treścią dokumentów za pomocą MS Worda,
  • definiowanie kontekstu dostępności wydruków (np. dla klienta, produktu, transakcji itp.),
  • określanie zakresu danych uzupełnianych dynamicznie,
  • automatyczne tworzenie dokumentów w wybranym formacie (DOCX, PDF),
  • wersjonowanie wydruków.

Moduł załączników

Moduł załączników

Moduł załączników odpowiada za archiwizację dokumentów załączanych do systemu.

Kluczowe funkcje obejmują:

  • zarządzanie archiwum załączników,
  • zarządzanie hierarchią struktury repozytorium dokumentów,
  • przechowywanie dokumentów w bezpiecznym repozytorium,
  • łatwe wyszukiwanie dokumentów.

Pivotal CRM Bankowość i Finanse – najważniejsze korzyści

Pivotal CRM umożliwia kompleksowe usprawnienie procesów administracyjnych, marketingowych i sprzedażowych, przyczyniając się do zwiększenia wydajności operacyjnej i wzrostu obrotów.

Kompleksowa baza danych na temat klientów

Kompleksowa baza danych na temat klientów

Pivotal CRM Bankowość i Finanse integruje dane na temat klientów pochodzące z różnych źródeł (e-maile, notatniki, arkusze Excela i in.), eliminując chaos informacyjny. Platforma zapewnia szybki dostęp do pełnej historii interakcji z klientem, ułatwiając budowanie relacji i zwiększając jakość obsługi klienta.

Większa wydajność pracy

Większa wydajność pracy

Pivotal CRM Bankowość i Finanse usprawnia zarządzanie procesami i zespołami. System ułatwia monitorowanie zadań i zapewnia kompleksowy wgląd w działania pracowników, zwiększając kontrolę nad procesami i poprawiając organizację pracy.

Efektywne zarządzanie lejkiem sprzedażowym

Efektywne zarządzanie lejkiem sprzedażowym

Platforma Pivotal umożliwia rejestrację szans sprzedażowych, systemowe prowadzenie użytkownika przez kolejne etapy sprzedaży, konfigurację procesów sprzedażowych i kompleksowe monitorowanie lejka sprzedażowego. System pomaga śledzić każdy etap sprzedaży i identyfikować potencjalne problemy.

Spersonalizowana komunikacja

Spersonalizowana komunikacja

Platforma wspiera spersonalizowaną komunikację z klientem i realizację efektywnych kampanii informacyjnych, relacyjnych i sprzedażowych w różnych kanałach. System pozwala na automatyczne przypisywanie klientów do kampanii za pomocą konfiguratora zdarzeń inicjujących i generuje raporty z przeprowadzonych kampanii.

Sprawna konwersja leadów

Sprawna konwersja leadów

Pivotal CRM pomaga w efektywnej konwersji leadów na rzeczywistych klientów. System pozwala na rejestrację działań i generowanie raportów, usprawniając zarządzanie bazą potencjalnych i rzeczywistych klientów indywidualnych i biznesowych.

Skuteczna kontrola dostępu

Skuteczna kontrola dostępu

Pivotal CRM Bankowość i Finanse pozwala na skuteczną, kilkuwariantową kontrolę dostępu oraz edycji i rejestracji działań w celu zwiększenia bezpieczeństwa i zapobiegnięcia nieautoryzowanej aktywności.

Usprawnienie komunikacji wewnętrznej

Usprawnienie komunikacji wewnętrznej

Pivotal CRM zapewnia całemu zespołowi dostęp do aktualnych informacji o zadaniach i klientach, zapobiegając duplikowaniu działań i minimalizując ryzyko nieporozumień.

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z naszym ekspertem!

Łukasz Sujka

Łukasz Sujka

Lider rynku bankowość i finanse

Korzystając z powyższego formularza kontaktowego (klikając Wyślij) wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych przez Ciebie danych osobowych w celu udzielenia Ci odpowiedzi.

Możesz dodatkowo (opcjonalnie) wyrazić zgodę:

Pivotal Polska Sp. z o.o.

ul. Powązkowska 44C

01-797 Warszawa

NIP: 5251917075

KRS: 0000037289

REGON: 012731585

Kapitał zakładowy: 59 600 PLN